Nie AdaLAH aKu

Nie AdaLAH aKu

Monday, July 11, 2011

Kenali aku Dulu Baru blh Nilai

bengang btol aku mlm td...
ader la sorg hamba ALLAH nie call aku..
konon3 ader masalah nk citer kt aku...
aku pon dengar la...
xp yg buat aku bengang tue..
blh plk dia diam je....
nk citer pn 1..persatu...
bosan pn de dgr di do citer je..
pastu senyam 15 minit...
ckp balek..
bile tnye knpe..
xde ape2...
meluat pn de...
ckp nk citer...
citer jelah
aku da penat nk tunggu nie.
masa smkin lame nk pkol 2..
last2 aku pulak dia fire...
bengangnye aku...
hey bdk nie nk kena sepak plk ke?
asai nk fire aku plk?
ko spe...
wei org da dgr msalh ko tue da ckup bagus la..
jgn nk bajet plk dgn aku...
ko ingat aku xkwn dgn ko blh mampus ke...
sbnrye aku nk tnye ko ape tujuan ko nk citer benda tue kt aku...
ko ingat aku nie jenis ponpuan yg dlm kisah ko citer tue ke?
eeee. marah btol aku...
jgn harapaku nk kwn dgn ko...
klo kwn touch and go...hahaha


2 comments: